Ugglor i mossen

publicerat i Cake Pops;
 
På lördag är det namngivningsfika för min bästa barndomskompis son, John. Jag har bokat in mig på en sleep over med bakning på schemat från och med imorgon. Jag tjuvstartade lite redan idag och skapade små cake pops-ugglor. Turkos, grön, rosa och svart är färgtemat för kalaset.
Här bjuder jag er på en liten förhandsvisning.
 
 
Popsen är gjorda på Oreos. Doppade i turkos candy melts. Ögonen är pärlor från godishalsband, fötterna blomsterformat strössel köpt på ica, och näbben ett litet strösselhjärta i vitt.
 
 
Owl Pops.
 
 
Nu är det bara att packa ner allt pyssel och förbereda inför morgondagens storbak....

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Men gud vilka söta :)
Har provat mig på cakepops en gång men gillade de dessvärre inte. Men det verkar himla roligt att göra och går ju att variera i oändlighet!

Svar: Åh, cake pops som är så gott. Gjorde du med sockerkakssmulor eller krossade kex? Det är himla roligt att göra, framförallt som du säger för att de går att variera så långt fantasin sträcker sig!
Suzanne Bruks

Kommentera inlägget här :