Nedräkning...

publicerat i Övrigt;
Choklad, nötter, smör, grädde, sirap, saffran, kanel, kardemumma, russin. Det är ingredienser ni kommer få se mycket av nu i några veckor framöver, åtminstone här på bloggen. 
 
Snart är det första advent, och startskottet för min lilla adventskalender.
 
 
Varje dag kommer bjuda på ett bakverk som hör julen till. Vissa lättlagade och mumsiga, andra kluriga och glada, förhoppningsvis samtliga lika inspirerande!
Så hoppas jag att jag får se mycket av er nu under nedräkningen till jul. <3
 
 
Kram
/Suzanne
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Yeey! Ska du ha en adventskalender?? Loving it!

2:a kommentar, skriven , av Tua Esmerald Lövdahl:

Ååh, en adventskalender! Så roligt :D

Svar: Ja, man får undra om jag har tagit mig vatten över huvud. Jag känner mig glad att jag åtminstone är färdig med julklapparna, så nu kan jag fokusera hela december åt bakandet :)
Suzanne Bruks

Kommentera inlägget här :