Årets Tårtbagare

publicerat i Övrigt;
 
Med choklad upp över öronen står jag och förbereder ett dopfika som infaller i helgen. Jag har lovat att dyka upp med 40 praliner, så 40 praliner it is! Mellan varven passar jag på att skriva några ord här, och uppmärksamma om den pågående tävlingen Årets Tårtbagare.
 
Mitt bidrag har med just praliner att göra, det är min pralintårta som jag gjorde tidigare i år.
 
 
Tävligen hålls av Tårtdekorationer.com, och rösta gör man genom att lämna stjärnor på bidragen. Vill ni rösta på just mitt bidrag skulle jag givetvis hoppa jämfota av lycka! Min pralintårta hittar ni HÄR
 
 
 
 
 
Dags att återgå till chokladen!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie Bergman:

Självklart en röst från mig =)

Svar: Tack finaste Marie!! <3
Suzanne Bruks

Kommentera inlägget här :