Besök i bakverkstaden

publicerat i Övrigt;
 
I helgen hade jag finfrämmande i form av en lokal tidning. De ville göra ett reportage om påskbak och frågade om jag inte ville vara med, vilket jag givetvis ville!
 
Jag får inte visa för mycket, och recepten kommer tillsammans med tidningen, men ett litet smakprov på helgens bakning kan ni ändå få!
 
 
 
Det här med att fotografera är relativt nytt för mig. Jag har väl varit lite smått intresserad av vackra bilder ända sedan gymnasietiden (som skrämmande nog börjar bli hemskt många år sedan), Men det är först när BakeBelieve startade som jag blivit tvungen att verkligen lägga manken till. Ibland går det bra, ibland mindre bra. Nu börjar dock ljuset komma, och då har man någonting väldigt gratis i fotografering. Dagsljus är min bästa vän!
 
Till bakningen i helgen blev jag ombedd att också fota. En ärofylld och skrämmande uppgift. Jag känner mig dock rättså nöjd, och ser fram emot tidningen som kommer om drygt en månad.
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bland bakverk och kastruller:

Vad roligt att få vara med i tidningen med dina fina bakverk så förstår jag att dom vill ha dig med i tidningen!!! Spännande!!

Svar: Ja, det är verkligen jätteroligt! Det är svårt tycker jag med bloggandet, att få folk som är intresserade att faktiskt hitta hit. Så jag blev så väldigt, väldigt glad att de hittat mig, och sedan givetvis smickrad över att få vara med. Tack så jättemycket!! :)
Suzanne Bruks

Kommentera inlägget här :