Månadens bakbloggare

publicerat i Övrigt;
 
Sajten Baka.se har börjat med "månadens bakbloggare", och först ut bland dessa är lilla jag och Bake Believe! Under hela april månad så kan du hitta min blogg även via Baka.se och nästa månad är det en annan bloggares tur. Om du vill få din blogg länkad via deras sida i maj, skicka in en ansökan! Du gör bara såhär:
 
  • Lägg upp ett utav dina favorit bak-recept på baka.se under april månad (fram tom 23:e april).
  • Skicka ett mail till [email protected] med ditt namn, länk till din blogg, och namnet på ditt recept du lagt upp.
 
 
Det ska bli jätteroligt att få vara ambassadör under april månad, och jag har laddat upp med massor av påskbak som väntar på att få komma upp på bloggen.
 
Jag kollade tillbaka lite hur april månad såg ut 2013. Det kan även ni göra om ni klickar på den här länken. Det är lite roligt ibland att kika tillbaka och se om någonting hänt. Framförallt tycker jag att fotografierna är lite bättre idag jämfört med då, och det är ju roligt!
 
Här kommer ett axplock av de bakverk jag bjöd på under april 2013
 
 
Nu återstår bara att se vad detta års bak har att bjuda på....
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Frida albrektsson:

Grattis Susanne, så roligt att du blir så uppmärksammad för din fina blogg! De är du värd! Den är fantastisk på alla sätt, underbara bakverk som är fint fotograferade och framställda så man både blir sugen att proppa i sig tills magen går länge ut än tårna, och dessutom blir man sugen på att prova göra de själv! Och de kan man ju också med så enkla recept och förklaringar på allt! Tack för en underbar sida! Puss och kram Frida

Svar: Åh, tack allra finaste Frida!! Det är så himla roligt att bloggen får synas, att andra vill läsa och inspireras är drivkraften att fortsätta. Känner mig lite överväldigad av den senaste uppmärksamheten, men det är bara så roligt! Tack för att du läser <3
Suzanne Bruks

Kommentera inlägget här :