Tjejen bakom bloggen

publicerat i Övrigt;
 
Det är en konstig känsla att vara den som står framför kameran. Där är jag inte alls lika säker, och inser snabbt vilket otroligt kontrollbehov jag egentligen har! Att fota bakverk och sedan välja ut de bilder man tycker om bäst, det är väl ingen konst! Men att plötsligt själv vara motivet... Då kommer nerverna fram!
 
Min A har fotat mig inför ett inslag om mitt bloggande i ett internt magasin via mitt jobb. Jag tänkte att ni skulle få se vem det är som står bakom alla inlägg och fotografier som kommer upp här på bloggen.
 
Komma lite närmre bakbloggerskan själv.
 
 
Suzanne
 
Om jag skulle beskriva mig själv med tre ord skulle de vara envis, empatisk och kreativ. Jag brinner för djurens rätt, tror på ekologisk produktion och trivs allra bäst i hemmets lugna vrå. Jag älskar våra vänner, tycker om att lyssna på hårdrock och just det... sa jag att jag gillar att baka? :)
 
Pasteller gör mig glad, men inte lika glad som jag blir av kor! En dröm vore att kunna ha en gård med några kor, och framställa egen glass! Men jag drömmer också om att starta kattpensionat, eller köpa hus med ladugård och valla getter om dagarna.
 
Att blogga för er är också något som jag blir glad av. Att just du klickar dig in hit betyder jättemycket för mig! Det är ni som kommer på besök som gör det roligt att blogga! Så fortsätt med det kära ni.
 
 
Här har ni en liten inblick hemma hos mig, och en liten presentation av fröken Bruks :)
 

Kram på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena Rahlenius:

Jag gillar inte heller att vara framför kameran utan det blir mest på mitt pyssel och familj.
Men ibland smyger det in ett kort...
Jätte fina kort på dig och kul att få veta mer vem som skriver denna fina blogg !

2:a kommentar, skriven , av terese orrebo:

Halloj!
Mitt namn är Terese och jag ska gifta mig i sommar den 19/7 på skeppsviks herrgård. Jag skulle vilja se om du har möjlighet att göra våra tårtor? Vi är ca 100personer. Vi är sugna på en somrig tårta...:) Mvh Terese skriv gärna svar på min mail även om du inte kan så vet jag...

3:e kommentar, skriven , av Ofelia:

Vad vacker du är! =) Du är otroligt duktig på att fotografera till bloggen, superfina bilder verkligen ^^

Svar: Men tusen tusen tack Ofelia! Det var väldigt snällt av dig :)
Suzanne Bruks

Kommentera inlägget här :